Alla inlägg under mars 2011

Av Inger Hornesjö - 7 mars 2011 08:47

  

Onsdagen den 2 mars blev vi berikade med ännu ett barnbarn. Pia och Thomas fick då sitt femte barn en liten underbar tjej  som ska heta Madelein.

Igår när hon var fyra dagar så var det då dags att få titta och känna på denna lilla tjej. En otroligt söt liten Madeleine. Martin som nu har blivit storebror var så stolt över henne och drog iväg med oss alla in i sovrummet så fort vi kom innanför dörren för att få visa upp henne.

  

Här beundrar både jag och gammelmormor den lilla

Det var så roligt att komma dit och då även Patricia och hennes pojkvän Jocke var där så ville jag naturligtvis ha ett familjekort på dem alla, men där fick jag tji, Malin satte sig direkt på tvären och hade alls ingen lust att vara med på något kort, lite tråkigt tyckte jag, men inte mycket att göra åt. Men kort blev det ialla fall på dem alla denna dag.

  

Det enda kort som jag fick Malin att vara med på denna dag

Vad härligt att  få ha ett sånt här litet knyte i famnen igen    Bara fyra dagar och så vaken och härlig, här pratar hon med sin mamma Pia   Nu vill mormor och se lite av henne   Familjen (utom Malin) samlad   Storasyster Patricia med den yngsta i famnen och Johanna och en glad Martin  

Martin gillar sin morfar och här berättar han hur djuren fungerar

Vi hade med oss varsin present till Martin och Malin också. Martin blev superglad för sin tröja med dinusarier på.  Malin fick en byxor och tröja med en söt katt på, men den la hon undan, får väl se en annan dag om hon gillade denna. 

Ovido - Quiz & Flashcards